محاسبه انلاین قیمت پنجره دوجداره

محاسبه انلاین قیمت پنجره دوجداره

برآورد قیمت برای مصرف‌کنندگان بسیار مهم است. ازاین‌رو محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره می‌تواند کمک بزرگی برای تمامی مشتریان باشد تا دید درست‌تری از میزان هزینه و سرمایه خود داشته باشند.

تاریخ
1400/04/01 12:22 PM
دسته
پنجره

اگر شما به فکر ساخت‌وساز ساختمان جدیدی هستید یا تصمیم به تعویض پنجره‌های قدیمی منزل خود رادارید به‌آسانی با واردکردن اطلاعاتی ساده مثل ابعاد و انتخاب نوع پنجره و پروفیل به‌راحتی می‌توانید قیمت پنجره دوجداره خود را به‌صورت آنلاین محاسبه نمایید. در ادامه به چند مورد اصلی در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره نیز اشاره خواهیم کرد.

عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره

عوامل بسیاری هستند که بر قیمت پنجره تأثیر مستقیم دارند و در ادامه به بررسی چند مورد از مهم‌ترین عامل‌های تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره می‌پردازیم:

کیفیت پروفیل upvc و نام برند آن:

قطعاً شناخت کافی از برند همه‌ی مختلف و مشهور را درزمینهٔ تولید پروفیل‌های upvc دارید. برندهایی مثل ویستابست، هافمن، وین تک و ... . هرکدام از این برندها با توجه به چارچوب‌های خود قیمت‌های پیشنهادی مختلفی را به مشتری ارائه می‌دهند.
برای اطلاعات بیشتر به مقاله قیمت پنجره مراجعه کنید.

نوع یراق‌آلات استفاده‌شده در پنجره:

یراق از مهم‌ترین اجزا تشکیل‌دهنده پنجره دوجداره است؛ زیرا متصل‌کننده اجزا اصلی پنجره توسط یراق انجام می‌شود. پس کیفیت این محصول باید برای خریداران بسیار مهم باشد. نوع لولا، دستگیره و یراقی که برای پنجره upvc در نظر گرفته می‌شود در محاسبه قیمت پنجره دوجداره بسیار تأثیرگذار است.
نوع شیشه استفاده‌شده در پنجره دوجداره:

اگر که می‌خواهید هزینه پنجره شما کمتر باشد می‌توانید از شیشه‌های دستی و کارگاهی استفاده کنید. این نوع شیشه‌ها قیمت کمتری از شیشه‌های کارخانه‌دارند. البته شیشه‌های کارخانه‌ای به دلیل استفاده از شیشه با گرید A که درجه‌یک است و بدون خال و موج می‌باشد بسیار باکیفیت‌تر است.
همچنین استفاده از چسب بوتیل روی اسپیسر که چسبندگی کامل شیشه را به اسپیسر انجام می‌دهد باعث می‌شود که هیچ‌گونه ورود گردوغبار بر روی شیشه اتفاق نیفتد. با این تفاسیر اگر برای شما کیفیت مهم‌تر است باید از شیشه کارخانه‌ای استفاده نمایید.

گالوانیزه‌های داخلی و ضخامت آن در پنجره دوجداره:

گالوانیزه برای استحکام و بیشتر پنجره در داخل پروفیل استفاده می‌شود، ضخامت و ابعاد آن تأثیر زیادی بر قیمت نهایی پنجره خواهد داشت. گالوانیزه‌هایی که به شکل U می‌باشند نقش بسیار مهمی در پروفیل‌های پنجره دوجداره ایفا می‌کنند. نبود گالوانیزه و یا استفاده از جنس نامرغوب آن باعث می‌شود که پنجره استحکام کافی را نداشته باشد.

کیفیت تولید پنجره دوجداره:

در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره کیفیت تولید پنجره بسیار تأثیرگذار است. دست‌یابی به محصول باکیفیت در درجه اول وابسته به مواد تشکیل‌دهنده مرغوب است.
جنس لاستیک‌های آب‌بندی پنجره دوجداره:

جنس لاستیک‌های آب‌بندی بسیار مهم است. به این دلیل که در اثر باز و بسته شدن مکرر و همچنین نور آفتاب شکل اولیه خود را از دست ندهد. همچنین این لاستیک‌ها در عایق بودن پنجره بسیار مؤثر هستند. قیمت‌های مختلف نسبت به کیفیت این لاستیک‌ها وجود دارد اما گران‌ترین آن‌ها epdm است.
کیفت نصب و خدمات پس از فروش پنجره دوجداره

کیفیت و طریقه نصب پنجره دوجداره در محاسبه قیمت پنجره دوجداره مؤثر است. نصب اصولی و درست یک پنجره دوجداره، باعث می‌شود که پنجره وظایف اصلی خود را مانند عایق بودن به‌خوبی انجام دهد.

مدل پنجره دوجداره

مدل پنجره انتخابی شما بیشترین تأثیر را در محاسبه قیمت پنجره دوجداره خواهد داشت. دو مدل اصلی و پراستفاده مدل‌های لولایی و کشویی هستند؛ که هرکدام از این مدل‌ها می‌توانند برای یک ساختمان خاص مناسب باشند.
برای اطلاعات بیشتر از اینکه کدام پنجره برای ساختمان شما مفید است اینجا کلیلک کنید.
ابعاد

ابعاد پنجره درخواستی شما هرچه قدر بزرگ‌تر باشد به همین ترتیب هزینه آن‌هم افزایش دارد. همچنین اشکال مختلف پنجره‌ها به شکل دایره، بیضی، مثلث، چندضلعی و ... باعث نوسان در قیمت پنجره دوجداره خواهد شد.
هرچه پنجره موردنظر شما بزرگ‌تر باشد گران‌تر خواهد بود. یک پنجره ثابت نسبت به یک پنجره به همراه بازشو ارزان‌تر است. اما این نوع پنجره‌ها بیشتر برای ورود نور ایجادشده‌اند. ابعاد پنجره خود را بر اساس میلی‌متر نیز می‌توانید وارد کنید.
گاز آرگون موجود در پنجره دوجداره

عایق بودن پنجره‌های دوجداره به دلیل وجود گاز آرگون در میان دو شیشه موجود در پنجره است. با تزریق کردن این گاز میان دو شیشه پنجره، هوای موجود بین دو شیشه به‌صورت کامل تخلیه می‌شود. این عمل باعث می‌شود که شیشه در برابر رسانایی صدا کاملاً عایق شود. یکی از موارد تأثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره کیفیت گاز آرگون موجود در پنجره دوجداره است.

قیمت پنجره

برای شرکت در مناقصه پنجره دوجداره اینجا کلیک کن .

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره

پنجره خوب به پنجره‌ای گفته می‌شود که در برابر صدا عایق باشد و آلودگی صوتی مجود در فضای خارج را به داخل ساختمان منتقل نکند. مقاومت شیشه‌های آن در برابر ضربه بالا باشد. زیبایی و شفافیت آن باعث زیبایی و جلوه دادن به ساختمان شود. در دهه‌های گذشته با ساخت پنجره‌های یو پی‌وی‌سی تحولی عظیم در صنعت ساخت‌وساز ساختمانی ایجاد شد.
این تحول به‌گونه‌ای است که برخی از ساختمان‌های مهم و بزرگ در سطح شهر به‌صورت تمام شیشه هستند. شیشه‌هایی که جنس آن‌ها از آجر هم مقاوم‌تر است. میزان مقاومت پنجره، پروفیل به‌کاررفته در آن، چند جداره بودن پنجره‌ها و نوع شیشه در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره اعمال خواهد شد.
همه ما قبول داریم که پنجره جزء مهمی از یک ساختمان است؛ زیرا دریچه ورود نور به خانه و دل‌نشین کردن فضای خانه را انجام می‌دهد. ازاین‌رو که اکثر انسان‌ها ساعات زیادی را در خانه و یا در محل کار خود در فضای بسته ساختمان سپری می‌کنند، وجود پنجره مناسب با ابعاد و ویژگی‌های متناسب بسیار مهم است.

قیمت بهترین پنجره دوجداره

به‌طور متوسط قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره upvc از هر متر ۱ میلیون تومان به بالا قابل‌محاسبه می‌باشد؛ و قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره آلومینیومی نیز به‌طور متوسط از هر مترمربع ۱/۲۰۰/۰۰ تومان جهت ترمال بریک، قابل‌محاسبه می‌باشد. کف قیمت پنجره‌های دوجداره از یک‌میلیون تومان شروع می‌شود.
این ارقام با توجه به سفارش‌ها شما عزیزان و انتخاب در حین انجام سفارش نوساناتی را پذیراست.

Online-window-price-calculation

چرا پنجره کشویی عایق مناسبی نیست

در پنجره لولایی با بستن پنجره و چرخاندن دستگیره به سمت پایین پلیت های قارچی شکل یراق در محفظه خود قرار می‌گیرند و این عمل باعث فشرده‌شده لاستیک‌های epdm پنجره می‌شود و پنجره دوجداره کاملاً عایق می‌شود؛ اما در پنجره کشویی با بستن پنجره لاستیک‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و به یکدیگر فشرده نمی‌شوند درنتیجه کامل عایق نمی‌شود.
به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر ساختمان شما در محیط شلوغ و پرسروصدایی قرار دارد از پنجره‌های لولایی استفاده کنید تا از بیشترین میزان عایق شدن بهره‌مند شوید. پنجره‌های دوجداره لولایی نسبت پنجره دوجداره کشویی عایق‌بندی مستحکم‌تری دارند و این به دلیل باز و بسته کردن پنجره‌ها توسط لولا است.

دلیل استفاده از پنجره دوجداره چیست ؟

بخش قابل توجهی از نمای ساختمان از پنجره ها تشکیل شده است . پنجره های دوجداره شکل بسیار زیبایی را به نما میبخشند. پنجره یکی از راه های ورود به ساختمان محسوب میشود و باید به گونه ای باشد که امنیت منزل و ساختمان را حفظ کند.
دیگر کاربرد پنجره تهویه مناسب هوای داخل ساختمان است . این عمل نباید به شکلی باشد که باعث اتلاف انررژی شود . پنجره دو جداره عمل تهویه و عایق بودن در برابر ورود و خروج هواد داخل ساختمان را به صورت عالی انجام می دهد .
دلیل استفاده از پنجره دوجدار این است که این نوع پنجره تمام کاربرد های اصلی پنجره را به صورت کامل انجام می دهد و علاوه بر آن عایق بسیار عالی در برابر شرایط آب و هوایی و صوت است .

اصل انتخاب : کیفیت یا قیمت

برای خرید پنجره دوجدار قطعا سر دوراهی هایی قرار خواهید گرفت. در انتخاب پنجره باید دقت بسیار زیادی به کار ببرید زیرا پس از نصب اگر به این نتیجه برسید که پنجره انتخابی شما مناسب نبوده مخارج بسیار بالایی برای شما ایجاد خواهد شد.
همیشه و در همه جا اصل را بر کیفیت محصول قرار دهید، زیرا با خرید محصول بی کیفیت سرمایه خود را از دست داده اید . عملا شما باید بعد از مدتی دوباره همین محصول را با قیمت بالا تر تهییه کنید. زیرا محصول بی کیفیت دوام بالایی نخواهد داشت.

پنجره دوجداره مرغوب

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین

اولین و مهم ترین سوالی که شما باید برای آن پاسخ واضح داشته باشید این است که کدام مدل پنجره را پسندیده اید. پنجره دوجداره دارای مدل های بسیار متعددی هستن که هر کدام کارایی و کاربرد مخصوص به خود را دارند و اگر در محل اشتباهی نصب شوند نه تنها باعث آسایش شما نخواهند شد، بلکه بیشتر منجربه آزار و اذیت شما می شوند. به شما پیشنهاد می کنم قبل از خرید و یا استعلام آنلاین قیمت پنجره دوجداره حتما تمام مدل ها را مورد بررسی قرار دهید تا خرید بی نقصی را انجام دهید.


  • پنجره upvc ثابت

  • قیمت پنجره های ثابت کمتر از دیگر مدل ها است و این به خاطر fixed بودن این مدل است. پنجره های مدل ثابت یکی از پرکاربردترین های در مدل های دوجداره است.

  • پنجره upvc تک حالته

  • در این نوع ، طریقه باز شدن پنجره به صورت افقی و از یک طرف می باشد. این نوع پنجره نسبت به دیگر مدل های بازشو از قیمت اقتصادی تری برخوردار است.

  • پنجره upvc دو حالته

  • نوع باز شدن این نوع پنجره به دو شکل افقی و عمودی است. با توجه به نوع باز شدن فضای کمتری را اشغال میکند و این مزیت باعث شده که طرفدارن زیادی داشته باشد. برای قسمت هایی که نیاز به تهویه هوا دارند مانند آشپزخانه و مطبخ ها مناسب هستند.

  • پنجره upvc فولکس واگنی

  • نوع باز شدن این پنجره به شکل ریل واگن است. برای باز شدن هیچ گونه فضایی را اشغال نمیکند.به دو شکل اتومات و غیر اتومات تولید میشود و این امر در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. در نوع اتومات ممکن است که مبلغی به هزینه های شما اضافه شود.

  • پنجره upvc کلنگی

  • طراحی سیستم بازشو این پنجره دوجداره UPVC به این صورت است که یک جهت بازشو حول محور زیرین تعبيه شده كه بصورت استاندارد قابليت تغيير حالت دارد.

  • پنجره upvc آکاردئونی

  • این نوع پنجره برای مواردی که ابعاد مورد نیاز بیشتر از 3 متر باشد کاربردی است. یکی از موارد کاربردی آن در تقسیم بندی پارتیشن ها است و همچنین برای بالکن هایی که عرض زیادی دارند برای قطع ارتباط استفاده می شوند. برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره شما باید متراژدقیق پنجره مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

  • پنجره upvc دو لنگه بازشو يا فرانسوی

  • این نوع پنجره بیشتر در مواردی استفاده میشود که شخص فضای زیادی برای باز شدن پنجره دارد. مثل خانه باغ ها و مکان هایی از این دست که فضای مزاحم برای بازشدن پنجره وجود ندارد. در این مدل هر دو لنگه پنجره به طور کامل، بدون داشتن ستون وسط باز میشود تا هوای بیشتری در منزل شما به گردش دربیاید.

ابعاد پنجره

پنجره دوجداره بزرگ ویلایی

در ویلاهای و خانه‌های بزرگ و همچنین مناطقی که منظره زیبایی دارند، استفاده از پنجره‌های بزرگ انتخاب درستی خواهد بود از این دیدگاه که شما می‌توانید جلوه خاص و بی‌نظیری به ساختمان خود بدهید و همچنین منظره زیبای خارج از ساختمان را نیز از دست ندهید. در پنجره‌های بزرگ حتماً باید به پروفیل توجه بسیار زیادی کرد؛ زیرا وزن تحمیل‌شده به پروفیل به دلیل افزایش سایز بیشتر خواهد بود و این در درازمدت مشکل‌ساز خواهد بود.
وزن زیاد پنجره‌های بزرگ باعث می‌شود که پروفیل پس از مدتی تغییر شکل دهد. استفاده از پروفیل آلومینیومی برای پنجره‌های دوجداره بزرگ بسیار مناسب‌تر است، زیرا مقاومت این نوع پروفیل از دیگر انواع بالاتر بوده و کارایی بهتری خواهد داشت. البته که در قیمت پنجره دوجداره نیز تأثیر زیادی خواهد گذاشت. قیمت نهایی پنجره دوجداره به عواملی مثل نوع پنجره، نوع برند، یراق‌آلات و ... بستگی دارد.
پنجره‌های دوجداره بزرگ در کنار زیبایی و خاص بودن شرایط و محدودیت‌هایی نیز دارند. حتماً باید به استحکام پروفیل دقت کافی داشته باشید و از پروفیل‌های پهن‌تر استفاده کنید تا به استحکام موردنظر دست پیدا کنید. نصب باید به‌صورت اصولی انجام شود و تا در مشکلی برای باز و بسته شدن پنجره ایجاد نشود. کوچک‌ترین مشکل در هنگام نصب در مدت طولانی باعث ایرادات بزرگ خواهد شد.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر