چرا سامانه مناقصه گر؟ - سودآوری مالی و زمانی مناقصه گر؟

چرا سامانه مناقصه گر؟ - سودآوری مالی و زمانی مناقصه گر؟

سامانه مناقصه گر به کارفرمایان و پیمانکاران پول و زمان را هدیه می دهد. کارفرما با هزینه کمتر بهترین کیفیت خرید را دارد. پیمانکار بدون هزینه بازاریابی، بازاری بزرگ را در اختیار دارد.

تاریخ
1400/07/08 5:07 PM
دسته
مناقصه

معرفی سامانه مناقصه گر

سامانه مناقصه گر بستری هست برای برگزاری مناقصات رایگان برای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc.

هدف اصلی سامانه مناقصه گر افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های ساخت و ساز در کشور می باشد. در حال حاضر سامانه مناقصه گر به صورت متمرکز در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی upvc فعالیت دارد و بزودی سایر متریال و خدمات ساختمانی نیز برای برگزاری مناقصات رایگان در دسترس خواهد بود.

کیفیت بالا و هزینه کم

چرا سامانه مناقصه گر؟

همیشه یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان و ساختمان سازان کشور پیدا کردن پیمانکاران و اکیپ‌های اجرایی متعهد و کاردرست در همه زمینه‌های ساخت و ساز ساختمان بوده و می باشد و در مقابل یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین بخش‌ های کار پیمانکاران و تولیدکنندگان بخش بازاریابی و تبلیغات می باشد.

سامانه مناقصه گر به صورت آنلاین و کاملاً رایگان بستری را فراهم کرده است که کارفرمایان به تعداد زیادی پیمانکار از سراسر کشور دسترسی داشته باشند و در مقابل پیمانکاران ساختمانی بدون هیچگونه هزینه ای برای بازاریابی و تبلیغات خودشان، می‌توانند به پروژه های مهم در سراسر کشور دسترسی داشته باشند و خدمات و محصولات خودشان را‌ معرفی کرده و به فروش برساند.

تبلیغات رایگان

مزایای سامانه مناقصه گر برای کارفرما و ساختمان ساز

همانطور که بیان شد یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان و ساختمان سازان کشور پیدا کردن پیمانکاران و اکیپ‌های اجرایی متعهد و کار درست بوده و می باشد. این سامانه به ساختمان سازان کمک می‌کند که به راحتی و بدون گرفتن حتی یک تماس برای خرید پنجره دوجداره مورد نیازشان به تعداد زیادی پیمانکار و تولیدکننده پنجره دوجداره در سراسر کشور دسترسی داشته باشند. ساختمان سازان به راحتی و با آزادی عمل بیشتری قادر هستند تا پیمانکار مورد تایید خودشان را از بین این همه پیمانکار انتخاب کنند و خرید پنجره مورد نیاز خود را انجام دهند.
دیگر نیازی نیست ساختمان سازان برای خرید پنجره دوجداره مورد نیاز خود با پیمانکاران تماس بگیرند و درخواست استعلام قیمت کنند. فقط کافیست یکبار اطلاعات نیاز خود را ثبت کنند و قیمت ها و کیفیت های مختلفی برای نیاز خود دریافت کنند.

در نتیجه کارفرما بدون این که حتی با یک پیمانکار تماس بگیرد تعداد زیاد استعلام‌ قیمت در پروفایل کاربری خود در سامانه مناقصه گر دریافت می کند. به صورت آنلاین، با سرعت بالا و بدون هیچ زحمتی برای پیدا کردن پیمانکار خوب، می تواند آنها را با هم مقایسه کند و بهترین تصمیم ممکن را برای خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بگیرد.

سود مالی

سود مالی استفاده از سامانه مناقصه گر برای کارفرما

به عنوان مثال کارفرما تعداد ۱۰۰ عدد پنجره دو جداره یو پی وی سی upvc نیاز دارد. بعد از ثبت نیاز خود در سامانه مناقصه گر تعدادی پیمانکار برای رفع نیاز کارفرما به ایشان پاسخ می‌دهند و استعلام قیمت خود را برای ایشان ارسال می کنند.

پیمانکاران می‌دانند که رقیبان زیادی در این مناقصه دارند، در نتیجه سعی می کنند بهترین قیمت و کیفیت ممکن را به کارفرما پیشنهاد دهند. در این صورت کارفرما یک رقابت کاملاً سالم بین پیمانکاران ایجاد کرده است که هم به سود خودش و هم به سود پیمانکاران می باشد. در نهایت کارفرما با بررسی کردن استعلام قیمت ها، کیفیت ها، رزومه پیمانکار و... پیمانکار منتخب خود را انتخاب می‌کند.

حال در نظر داشته باشید که پیمانکار منتخب به عنوان مثال برای هر پنجره دوجداره تنها مبلغ ۵۰ هزار تومان کمتر نسبت به همکاران خود به کارفرما پیشنهاد داده است. با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که کارفرما به راحتی و بدون برقراری حتی یک تماس برای خرید پنجره دوجداره مورد نیاز خود، علاوه بر اینکه پنجره دوجداره خود را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا خریداری می‌کند، مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان نیز در خرید پنجره دوجداره صرفه‌جویی می‌کند.



حالا اگر کارفرما فقط به دو یا سه تولیدکننده پنجره دسترسی داشت، می توانست پنجره دوجداره مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کند و مبلغی هم در خرید صرفه جویی داشته باشد؟ قطعا خیر!!!





مسلماً علاوه بر این که این ۵ میلیون تومان در خرید پنجره صرفه جویی نمی شد که بماند، حتی کارفرما باید مبلغ خیلی بیشتری را هزینه می کرد. چرا؟ چون تولیدکنندگان به راحتی می توانند قیمت های بالاتری را پیشنهاد دهند زیرا رقیب زیادی برای این پروژه ندارند.

در نتیجه سامانه مناقصه گر می تواند برای کارفرما سودآوری یا بهتر است بگوییم صرفه جویی در هزینه خرید پنجره دوجداره داشته باشد. توجه داشته باشید که سامانه مناقصه گر به صورت کاملاً رایگان در اختیار کارفرمایان و ساختمان سازان کشور می‌باشد.

صرفه جویی در هزینه

مزایای سامانه مناقصه گر برای پیمانکار و تولیدکننده پنجره upvc

همانطور که بیان شد به پیمانکاران ساختمانی همیشه هزینه های زیادی را برای بازاریابی و تبلیغات خودشان در شهر خود و در سراسر کشور انجام می دهند. سامانه مناقصه گر به پیمانکاران کمک می کند بدون صرف هزینه های هنگفت برای بازاریابی و تبلیغات، به تعداد زیادی پروژه ساختمانی فعال در کشور دسترسی داشته باشند و محصولات و خدمات خود را به آنها ارائه و پیشنهاد دهند.

تولید کنندگان و پیمانکاران پنجره دوجداره می توانند به صورت رایگان اکانت و پروفایل کاربری خودشان را در سامانه مناقصه گر فعال کنند، رزومه کاری، نمونه کارها و اطلاعات کامل از شرکت خود را در پروفایل کاربری خود قرار دهند و به صورت رایگان در مناقصات برگزار شده در سامانه مناقصه گر شرکت کنند و محصولات و خدمات خودشان را در یک رقابت سالم با همکاران خود در سراسر کشور به پروژه های مختلف پیشنهاد دهند.

سامانه مناقصه گر چگونه باعث افزایش کیفیت پنجره های دوجداره پروژه‌های ساختمانی می‌شود

همانطور که بیان شد هدف اصلی سامانه مناقصه گر افزایش کیفیت ساخت و ساز و در مقابل کاهش هزینه های ساخت و ساز می باشد. افزایش کیفیت به این صورت امکان پذیر می‌شود که پیمانکاران و تولیدکنندگان پنجره دوجداره با علم به اینکه با رقیبان خودشان در سامانه مناقصه گر در حال رقابت هستند، به ناچار محصولات و خدمات خودشان را با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

زیرا در سامانه مناقصه گر کارفرمایان و ساختمان سازان می‌توانند به پیمانکاران و تولید کنندگانی که با آنها همکاری کرده‌اند امتیاز بدهند و نظر و تجربه خودشان را از همکاری با ایشان ثبت نمایند.

در مقابل سامانه مناقصه گر نیز به شدت به هدف خود ایمان دارد و به شدت تاکید دارد که از پیمانکاران و تولیدکنندگان متعهد و با کیفیت استفاده نماید. در نتیجه پیمانکار سامانه مناقصه گر باید محصولات و خدمات خودش را برای ماندن در بازار مناقصه‌گر با کیفیت بالا ارائه دهد. در مقابل هم برای اینکه بتواند با کارفرما وارد همکاری شود قیمت مناسب تری را ارائه خواهد داد.

روش ثبت نام در سامانه مناقصه گر

ثبت نام در سامانه مناقصه گر بسیار راحت و فقط با چند کلیک ساده انجام می شود؛

برای شروع، وارد وبسایت مناقصه گر می شوید (در گوشه سمت چپ بالا) روی دکمه ثبت نام سریع کلیک می کنید، در صفحه باز شده نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و رمز عبور برای پروفایل کاربری خودتان را وارد می کنید. در نهایت اگر نیاز به خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc دارید، عنوان کارفرما و اگر تولیدکننده و پیمانکار پنجره‌ دوجداره هستید به عنوان پیمانکار ثبت نام نمایید.

فقط توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که وارد می کنید فعال باشد، زیرا برای ورود به سامانه، یک کد تایید برایتان ارسال میگردد. بعد از ورود به سامانه، شماره تلفن همراه و اطلاعات کاربری تان قابل ویرایش خواهد بود.

جهت مشاهده ویدیوی نحوه ثبت نام در سامانه مناقصه گر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام در مناقصه گر

نحوه ثبت نیاز و تعریف پروژه در سامانه مناقصه گر به چه صورت میباشد؟

بعد از اینکه به عنوان کارفرما در سامانه مناقصه گر ثبت نام کردید، در پروفایل کاربری خودتان و یا در صفحه اصلی سایت، روی دکمه تعریف پروژه کلیک کنید. در صفحه باز شده اطلاعاتی در مورد نیاز شما از شما می‌خواهد که با وارد کردن آن اطلاعات می توانید نیاز و پروژه خودتان را ثبت کنید.

بهتر است اطلاعاتی که در هنگام ثبت نیاز وارد می‌کنید دقیق و کامل باشد؛ زیرا استعلام قیمتی که برایتان ارسال می شود با توجه اطلاعاتی است که شما در صفحه نیاز خودتان ثبت کرده‌اید.

همچنین در هنگام ثبت نیاز، قابلیت بارگذاری عکس و فایل نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از این گزینه ها نیز در ثبت نیاز خودتان استفاده نمایید.

جهت مشاهده ویدیو راهنمای ثبت نیاز و تعریف پروژه در سامانه مناقصه گر اینجا کلیک کنید

نحوه ارسال استعلام قیمت و پیشنهاد همکاری پیمانکار به چه صورت است؟

چنانچه به عنوان تولید کننده و پیمانکار پنجره دوجداره ثبت نام کردید و می‌توانید نیازی که از طرف کارفرما ثبت شده است را برطرف نمایید روی آن نیاز کلیک می‌کنید و سپس در صفحه نیاز پیشنهاد خودتان را برای کارفرما ارسال می نمایید.

دقت داشته باشید که پیشنهادی که برای کارفرما ارسال می نمایید دقیقاً مطابق با نیازی باشد که از طرف کارفرما ثبت شده است تا در صورت موافقت کارفرما برای همکاری با شما، در مراحل بعدی به مشکل بر نخورید.

جهت مشاهده ویدیو راهنمای ارسال پیشنهاد و استعلام قیمت در سامانه مناقصه گر اینجا کلیک کنید

پروژه های مناقصه گر

کارفرما استعلام قیمت هایی که برایش ارسال شده است را از کجا ببیند؛

تمامی استعلام قیمت هایی که برای کارفرما ارسال می شود، در پروفایل کاربری ایشان قابل مشاهده است. برای مشاهده استعلام قیمت ها وارد سایت می شوید، روی پروفایل کاربری خود کلیک می کنید، بعد روی دکمه پروژه‌های من کلیک می کنید. در این صفحه تمامی پروژه‌های خودتان و البته استعلام قیمت هایی که برای این پروژه ها آمده است را می توانید ببینید.

البته ناگفته نماند که در صورت رسیدن استعلام‌قیمت سامانه مناقصه گر به کارفرما اطلاع‌رسانی می‌کند

پیمانکار از کجا بداند که با استعلام قیمت ایشان موافقت شده است و ایشان برنده مناقصه اعلام شده است؟

در صورت موافقت کارفرما برای همکاری با پیمانکار، در پروفایل کاربری خود استعلام‌قیمت ایشان را تایید می‌کند و پیمانکار را به عنوان برنده اعلام می‌کند. و پیمانکار با مراجعه به پروفایل کاربری خود می‌تواند برنده‌شدن خود را در مناقصه نامبرده مشاهده کند. البته از طرف سامانه مناقصه گر نیز به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر